poniedziałek, 13 lutego 2012

Tunika

Mam straszną ochotę zrobić wreszcie coś dla siebie, bo cały czas dostaje ostatnio zlecenia od kogoś lub przychodzi okazja na którą można dać komuś w prezent. Wtedy też robię coś w prezencie.
Jakiś czas temu zamówiłam włóczkę, by zrobiś sobie taką oto tunikę.
Opis jest oczywiście dostępny za darmo na stronie Drops design
Ja postanowiłam zrobić ją z tej oto włóczki.


 Producent: Yarn Art
Włóczka SUPER MERINO
Kolor: bordowy-burgund   999
Ciekawa i w bardza dobrym gatunku włóczka. Doskonała na damskie i męskie swetry oraz wszelkie inne wyroby dziewiarskie.
Dużo wełny dlatego włóczka polecana na ciepłe produkty.
Motek 100 gram  320 metrów
50% wełny 50% akrylu.
Zalecane druty nr. 4  szydełko nr.4

Dotychczasowe efekty mojej pracy widać poniżej. Do zrobienia ściągacza zastosowałm druty w rozmiarze 3,5 mm a korpus robię na większych w rozmiarze 4,5 mm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz