piątek, 23 marca 2012

Brak czasu

Ostatnio niestety nie mam zbyt dużo czasu, ciągle robie wszystko w biegu i tysiące rzeczy na raz. Nie mam niestety także pomysłu na pracę dyplomową, którą muszę niestety napisać. Wstępnie powinnam ją skończyć do połowy kwietnia ale data ta jest raczej nierealna. Miałam zaprzestać na pewien czas robienia na drutach, by zająć się tą pracą. Niestety zaczęłam jednak sweterek "kimono".
Który robię według wzoru Cabled by Hinke ale już zupełnie na spokojnie, bez pośpiechu.  Pewnie i tak w tym roku już go nie założe, bo wiosna za oknem coraz piękniejsza i teraz raczej zacznę się pomału rozbierać niż ubierać w swetry. No nic najwyżej przetyestuje go w przyszłym roku.
Nie wiem tylko czemu po raz kolejny jak robię sweter na około na drutach z żyłką to robótka wychodzi mi na skos. Tak mi wyszedł ściągacz w tunice i w bordo-expresie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz