piątek, 6 stycznia 2012

Cekiny w miodzie

Znalazłam bardzo fajną włóczkę w kolorze miodu z cekinami. Znajoma zażyczyła sobie bym z niej zrobiła dla niej szal. Wzór można ściągnąć tutaj. Ja zużyłam niecałe 5 motków kid mohair Confetti w kolorze miodu(45% Kid Mohair, 20% Polyamide, 35% Polyester) 1 motek 25 g. - 125 m. firmy Yarn Art.

Ja jednak rozpoczęłam robótkę od nabrania 444 oczek a nie 359 - czyli o 5 warkoczy więcej. Dzięki temu szal ma odpowiednią długość,dodałam również kilka rzędów by był trochę wyższy.

Ostateczne wymiary szala to około 190 cm dł. oraz 45cm wys na końcach i 52 cm na środku. Szal robiło się bardzo łatwo tylko trochę monotonnie. Włóczka nadaje mu dużej atrakcyjności, jest bardzo miły i przyjemny w dotyku. 

Podczas wszystkich moich przygód drutowych towarzyszy mi zawsze mój mały króliczek, zwany także niekiedy żuczkiem. Mój pies który niecierpliwie znosi moje drutowanie i tylko czeka, by wgramolić mi się na kolana i być wreszcie w centrum zainteresowania.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz