środa, 27 marca 2013

Hineri Hat by Bety

Szukając włóczki potrzebnej do skończenia miodowego kompletu kupiłam dwa motki brązowego akrylu, ale brązowy to on był tylko w sklepie. W normalnym świetle okazało się, że jest to raczej coś pomiędzy brudnym fioletem a ciemnym szarym. Moja już, można by powiedzieć stała klientka Pani B.D. stwierdziła, że to jej kolor i chciałaby komplet z tej włóczki. Wzór miał składać się z warkoczy, więc przejrzałam różne wzory i wybrałam ten, który można zobaczyć na czapce Hineri. Oryginalny wzór czapki można znaleźć na stronie Ravelry.
\
Moja czapka składa się z jednego więcej przęsła z warkoczem, nabrałam o ile dobrze pamiętam około 112 oczek i wzięłam się do roboty. A szalik to już całkowici moja inwencja. Zrobiłam po prostu ten sam wzór co na czapce, tylko złożony z trzech warkoczy. Na całość zużyłam tylko 2 motki kotka 100% akryl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz