sobota, 7 grudnia 2013

Druga odsłona MONACO

Kolejny szal wykonany z włóczki kid mohair monaco w kolorze beżu.
Tym razem szal wykonany na zamówienie dla koleżanki z pracy. Robiony w szaleńczym tempie, bo ma to być prezent gwiazdkowy. Zaczęłam go robić w poniedziałek 2 gudnia i skończyłam w piątek 6 grudnia. Powstał głownie podczas podróży do pracy i z powrotem. Dojazd zajmuje mi około 2 godziny w jedną stronę, więc trochę czasu jest. Porzuciłam więc na jakiś czas czytanie moich ukochanych książek na rzecz robótek na drutach. Czasami tylko ludzie w środkach komunikacji dziwnie się na mnie patrzyli, przestałam jednak się tym już przejmować i działam. 

Na szal o wymiarach około 180 cm długości na 60 cm szerokości zużyłam niecałe 4 motki włóczki.


 Wzór szala nie jest skomplikowany, powiedziałabym raczej że jest dość prosty. Wybór wzoru spowodowany był moimi obawami o niedostateczną ilość czasu na wykonanie go. Okazało się jednak, że poszło szybko i gładko. Poniżej przedstawiam wzór szala i zachęcam do dziergania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz