piątek, 31 stycznia 2014

Maszyna do szycia

Chyba od dwóch lat chciałam kupić sobie maszynę do szycia. Zbierałam się, czytałam opinie na forach, szukałam, kombinowałam i w reszcie kupiłam. Zobaczyłam na stronie Lidla, że ma być tydzień szycia i będą w sprzedaży maszyny do szycia firmy SINGER 2250 za 360 zł i jeszcze owerlok za 600 zł. Czytałam ni raz, że są to dobre maszyny i ludzie je sobie chwalą. Akurat złożyło się tak, że w czwartek, od kiedy rozpoczęła się ta oferta idę do pracy na drugą zmianę. Pojechałam rano na godzinę 7:00 pod Lidla i czekałam aż otworzą te diabelne drzwi a muszę przyznać, że strasznie było zimno -15 i piekielnie wiało. Było tylko kilka sztuk i nie tylko ja przyszłam w tym zamiarze. Ale mimo wszystko udało się i mam swoją wyczekaną maszynę do szycia. Normalnie wiem, że kosztują one około 600 zł, więc jestem z tego powodu jeszcze bardziej zadowolona. 
Oprócz tego zakupiłam także różna komplety nici i bębenków.




Maszynę przetestowałam na paru ubraniach, które leżały już od dłuższego czasu i czekały na moją dobrą wolę. I szalałam na maszynie,  która idzie jak burza i jest zdumiewająco cicha. Jestem w siódmym niebie, maszyna jest rewelacyjna, gorąco polecam.

1 komentarz:

  1. jesteś wszechstronnie uzdolniona, czyli na tej maszynie możesz dokonywać.np poprawek krawieckich? ja bym taką maszynę kupila mamie bo sama nie potrafie szyć.Dobra zachęta.

    OdpowiedzUsuń