niedziela, 19 stycznia 2014

Papież

Rzucając w kąt kamizelkę teścia miałam oczywiście kolejny pomysł do zrobienia. Zbliża się dzień babci i postanowiłam wyszyć jej postać papieża Jana Pawła II. Już dawno miałam wszelkie potrzebne artykuły do wykonania tego obrazka. Czarną kanwę kupiłam już chyba około 1,5 roku temu i tak leżała i czekała na swoją kolej. Dodam iż kupiłam ją właśnie do tego obrazka i już nawet zapomniałam o niej jak robiłam zamówienie z pasmanterii. Wzięłam się za to ostro do pracy i w tydzień wyszyłam całego. Trzeba tylko kupić ładną rameczkę i podarować mojej ukochanej i jedynej babci.



 Stwierdziłam, że dla teściowej na imieniny też mogę wyszyć takiego papieża i od razu wzięłam się za wyszywanie drugiego.


Jeszcze zostało trochę pracy ale mam ponad miesiąc na skończenie. I w mam jak na razie poniższy efekt pracy twórczej







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz