czwartek, 2 stycznia 2014

Kamizelka dla teścia

W związku ze zbliżającymi się imieninami teścia i teściowej, oraz moim odwiecznym problemem pomysłu na prezent. Postanowiłam zrobić dla teścia kolejną kamizelkę. Po tym jak dostał poprzednią na imieniny rok temu, od razu zapowiedział, że chce drugą.
Poniżej mój mąż prezentuje się w owej kamizelce, wygląda śmiesznie ponieważ jest sporo większy od teścia. 


Porównałam tą kamizelkę z poprzednią i dorobiłam tylko trochę na długości od pach do barków. Jak na razie tylko przód, bo tył czeka na swoją kolej ponieważ w międzyczasie  zaczęłam wyszywać coś innego, ale to już w kolejnym poście. Kamizelka stworzona według własnego pomysłu, zużyłam na nią lekko ponad dwa motki i akrylu 100% "kotek". Jak skończę ją to na pewno pokaże. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz